lalalala.reismee.nl

Welkom op onze lalalala log!

Lalalala!

Nog 5 dagen en we zijn vertrokken voor de langste treinreis van ons leven dusver. Van Antwerpen Centraal naar het dak van de wereld, Tibet. Om er dan weer af te rijden tot in Kathmandu.

Maandag gaan het van Antwerpen naar Amsterdam, Hannover, Minsk en woensdagochtend worden we wakker in Sint-Petersburg. We hebben alvast 2 dagen gereserveerd voor de Hermitage.

Plek voor kleren heb ik amper nog in m'n koffer. Dus Jill zal haar 5 paar schoenen zelf moeten opbergen. "De kunst van het vallen" van Gaea Schoeters gaat mee, samen met "Het Schervengericht" (Van der Heijden) en "Everyman" (Philip Roth). We hebben gezelschapspelletjes en Jill-proof eten voor op de trein. Opname apparaatje voor de socioloog en fototoestel voor de fotograaf. We gaan de toerist uithangen maar we hebben toch ook enkele plannetjes...

De kat heeft reuzegoed gezelschap gekregen dus alles lijkt geregeld voor vertrek.

Aangezien The Great Firewall vermoedelijk in de weg zal staan om al onze verhalen via Facebook kwijt te geraken, hebben we voor dit alternatief gekozen.

Verhalenenfoto's vind je hier, en via de kaartkan je zien waar we vermoedelijk uithangen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Marcia & Jill

Reacties

Reacties

Roger

Lieverdjes,
Daar jullie nog moeten vertrekken kan ik je enkel een uitstekende reis en vooral een veilige thuiskomst wensen.
Geniet ervan en wees op je hoede en voorzichtig.
Ik zal jullie met genoegen volgen.
Dikke zoen.
Roger

donald

Beste Marcia & Jill,
Spannend de reis van jullie en ben benieuwd naar jullie avonturen.

Jose reniers

Hallo allebei,
goede reis, veel plezier, geniet ervan en behouden thuiskomst, ik verwacht jullie nieuwsberichtjes.
jose buurvrouw van mama

Viviane Hermans

Goh, lieve Marcia en Jill, zo'n fijn idee. Het is wat meereizen. Veel plezier.

Leo Loonen

Hallo allebei,
een goede reis, veel lol en ik verwacht een mooi reisverhaal.
Leo en Rita

Benny

Hallo Jill en Marcia,
Ik ben al eens komen kijken of er nog niets opstaat, ik ben maar klein beetje benieuwd ;-) wees voorzichtig en GENIET!

Verhasselt Christiane

Hoi meisjes ,
Ik dacht het zelfde als Benny ,ga ook eens kijken?
Een beetje te vroeg snap ik!
Xx

Paula

Hallo meisjes maak er een gezellige boel van . Maar toch ook een beetje voorzichtig zijn.

De lijn Antwerpen

Mijn collega's volgen jullie elke dag en zijn benieuwd naar de rapporten bij jullie thuiskomst die worden dan beoordeeld en komen in uitzending vakantielanden.

Wauw graaf hé.

Roger

Knap verhaal marcia heb de stad op de site eens bekeken
de moeite waard maar best met een masker op denk ik.
geniet er verder nog veel van.
R R

Frank Vermeulen

Indrukwekkend..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours